Opći uvjeti i karakteristike putovanja



ČolnPotovanja s ShaPPci so posebna potovanja, na poseben način.

Potuje se z javnimi prevoznimi sredstvi, ki so lahko pravi luksuz ali pa tipični čiken bus. Hoteli so nižjega cenovnega razreda, a preverjeni in povsem solidni za bekpekersko srenjo. Kategorizacija prevozov in namestitev je omenjena pri vsakem programu posebej.

Večino plačujemo sproti, na licu mesta, po cenah, ki jih priborimo za našo skupino. Prednost je, da smo kot skupina veliko fleksibilnejši in pa, da če ti ni do kakega izleta ali recimo zboliš, pač tega izleta ne plačaš, v kolikor ni bil rezerviran ali plačan vnaprej.

Preden gremo, je potrebno urediti letalske karte (te lahko kupite sami ali pa preko našega zunanjega partnerja Nomago d.o.o.), eventuelne vize (vize uredimo lahko tudi mi) ter prevoz do letališča in nazaj, če se zanj odločiš (to delajo za naše skupine zunanji sodelavci). Prevoz na letališče in z njega lahko ponudimo na skupno željo, a zaradi razmer na cesti, kot so promet, vreme, prevoznik, šofer,... agencija ne prevzema krivde, v kolikor bi ne prišli pravočasno na letališče. Enako kot za letalske karte (zunanja storitev, ki jo plačate direktno agenciji, ki karte izda) velja tudi za vize (zunanja storitev) in za vse storitve na potovanju. ShaPPa in agencija, preko katere ShaPPa deluje, organizira potovanja oz. rezervacije od vhodnega letališča na destinaciji do odhodnega letališča na koncu destinacije.

Pred odhodom plačaš strošek organizacije, spremstva in prijavnine za potovanje, za kar poberemo od 250 EUR oz. kot piše pri vsakem programu. Od tega se od 150 EUR vplača kot akontacijo oz. rezervacijo. Ko je vplačano minimalno število akontacij (ponavadi 12, odvisno od programa), se potovanje potrdi. Po tem, ko je enkrat potovanje potrjeno, akontacije v primeru odpovedi NE vračamo. V takem primeru akontacija lahko velja eno leto za potovanje, za katero je bila vplačana (NE priznavamo pa nobenih popustov, ko se dejansko gre na potovanje). Razen če piše drugače ob samem potovanju. To velja za tiste programe, kjer NI drugih stroškov programa, ki jih je potrebno plačati vnaprej. V primeru odpovedi potovanja še preden je potrjeno, akontacijo v celoti v 8 dneh od potnikove ali naše odpovedi vrnemo.

Drugi obrok za organizacijo, spremstvo in prijavnino mora biti plačan do 46 dni pred odhodom. Ko je enkrat drugi obrok vplačan, se šteje, da je celoten aranžma plačan in v primeru odpovedi velja tretja točka druge alineje splošnih pogojev pod VII (po tem roku, do 15 dni pred potovanjem, povrnemo 20% zneska vplačila, torej od vsega kar mora oz. bi moralo biti vplačano vnaprej, razen letalske karte).

Pri programih s celotnim plačilom aranžmaja oz. kjer se poleg organizacije, spremstva in prijavnine, vnaprej plačuje tudi nekaj preostalih stroškov na potovanju, veljajo naslednji pogoji:
-ob odpovedi do potrditve potovanja, vam ves vplačani denar vrnemo (se pravi, če potovanje še ni potrjeno)
-od potrditve potovanja dalje, pa veljajo naslednji pogoji:
•letalska karta je nepovratna (razen v primerih raznih zavarovanj);
•od potrditve potovanja dalje do 46 dni pred odhodom vrnemo 40% zneska vplačlila (torej od vsega, kar bi moralo biti vplačano vnaprej, razen letalske karte);
•po tem roku, do 15 dni pred potovanjem, povrnemo 20% zneska vplačila (torej od vsega kar bi moralo biti vplačano vnaprej, razen letalske karte).
Znesek vplačila (vse kar bi moralo biti vplačano vnaprej) zajema CELOTEN znesek organizacije, spremstva, prijavnine in vnaprej vplačanih stroškov.

Za zakasnela vplačila zaračunavamo administrativne stroške v višini 20 EUR. 

Zato toplo priporočamo riziko odpovedi potovanja. Preberite pogoje tega zavarovanja. Predobstoječe ali kronične bolezni/poškodbe so pogosto izključene iz takega zavarovanja.
Če pod programom piše drugače, veljajo tisti pogoji.
Plačila strank s kartico in gotovino pri nas niso mogoča. Plačilo se izvede vedno in izključno na TRR podjetja izvajalca programa.
Zvestim strankam, ki so vsaj enkrat že potovali s ShaPPo, damo 40 EUR popusta. Izleti in smučarije ne štejejo med potovanja in za njih ne veljajo popusti.

Staršem (če sta oba) z dvema ali več otroki na poti damo na vsakega otroka 100 EUR dokončnega popusta. Za enega otroka pa 50 EUR dokončnega popusta. Popusti veljajo le za otroke do še nedopolnjenih 18 let. Ker je to dokončni popust se ostali popusti NE upoštevajo. Koristite lahko tisti popust, ki je za potnika ugodnejši.
V kolikor je otrok 3 ali več, najmlajšemu ne zaračunavamo zneska za organizacijo in spremstvo.
Pravtako otrokom do 2. leta dopolnjene starosti (na dan odhoda potovanja) ne zaračunavamo zneska za organizacijo in spremstvo.
Za družinska potovanja (ShaPPa Kids) ti popusti NE veljajo, saj so tam popusti na otroke že všteti v osnovno ponudbo.

V primeru, da je prijavljenih manj kot minimalno število popotnikov, se znesek za organizacijo in spremstvo poviša na način in v znesku, kot piše pri vsakem programu oz. obveščamo sproti pred potrditvijo glede na vsako potovanje. 

Za vsako potovanje priporočamo sklenitev zavarovanja v primeru odpovedi potovanja (riziko odpovedi). V tem primeeru zgornji pogoji ne veljajo. Mi ponujamo zavarovanje rizika odpovedi preko Corisa (AmTrust Europe). Osnovno kritje stane 4,3% od cene aranžmaja potovanja, razširjeno kritje pa 6,6% od cene aranžmaja potovanja, s 50 EUR odbitne franšize. Pogoje osnovnega in razširjenega kritja najdeš tule,

V kolikor se odločite za riziko odpovedi, je ob prijavi potrebno plačilo celotnega zneska za organizacijo in vodenje (zmanjšanega za eventuelne popuste) in rizika odpovedi. Sporočiti morate, kateri rizik ste vplačali, za potrebe izdelave police pa potrebujemo tudi vaš datum rojstva.

Toplo priporočamo tudi zdravstveno zavarovanje z asistenco v tujini.

Prijave pobiramo preko mejlov in sicer je za vsako potovanje napisano, komu poslati prijavo. Za katerokoli potovanje se lahko prijaviš tudi na rok@shappa.si.

Za nemoteno delo in urejanje vseh formalnosti ob prijavi napišite svoja ime in priimek tako, kot to piše v potnem listu, s katerim boste potovali. Ko dobite vse dokumente v roke ali na mejl, še enkrat preverite vse vaše podatke. Za izdajo računov vplačane akontacije in drugega dela za organizacijo in spremljanje na potovanju potrebujemo naslov stalnega prebivališča, datum rojstva, številko pasporta in gsm. Poleg tega ob prijavi napišite še, če želite zdravstveno zavarovanje z asistenco v tujini.

Potni list mora imeti dve prazni strani, eno zraven druge, za vsako državo, ki jo bomo obiskali. Veljaven mora biti najmanj 6 mesecev od datuma izstopa iz zadnje obiskane države na potovanju. V primeru pridobivanja viz veljajo pogoji države, ki zahteva vizo. Za formalnosti ob prestopih meje skrbite in ste odgovorni sami (veljavnost viz, vhodni in izhodni žigi etc).

Vsi izleti in storitve na potovanju so fakultativne narave, čeprav so ti stroški zajeti v oceno stroškov aranžmaja. Račune zahtevajte od lokalnih agencij potniki sami, če jih potrebujete. Vse fakultative uradno izberete sami (tudi na podlagi naših informacij). Ločena od nas je tudi storitev prevoza na destinacijo (letalska karta).

Vseh izletov se udeležujete na lastno odgovornost. S prijavo na potovanje se strinjate tudi s tem, da bomo lahko fotografije, posnete na potovanjih, uporabili v naše reklamne namene (brošure, splet, članki).

Na koledarju najdete vse naše odhode in podatke o tem, kako se skupine polnijo. Če piše nabiramo ali skoraj potrjeno, odhod še ni potrjen.

Programi se uradno izvajajo preko agencije TJ's d.o.o., Pražakova 8, 1000 Ljubljana. Za naša potovanja veljajo splošni pogoji te agencije ter pogoji, opredeljeni na tej strani in v naših programih.

 

KolesarjiGlavne značilnosti potovanj s ShaPPci so:
* pristen osebni pristop (pred potovanjem, na samem potovanju in po njem)
* programi so avtorski, kar pomeni, da jih ne kopiramo (kot marsikdo drug) in da ne uporabljamo lokalnih agentov (razen, ko je to formalno zahtevano)
* programe odlikuje pestrost, hudomušnost in popotniški način odkrivanja sveta
* potovanja lahko po želji skrajšaš ali podaljšaš, kar pomeni, da se lahko skupini priključiš kasneje ali pa prej odideš, če ni dovolj časa za celotno pot
* skupine so omejene na 12 do 19 popotnikov (razen, kjer ne piše drugače)
* ShaPPce odlikuje poznavanje terena in ljudi ter pripravljenost na vsako dogodivščino - poudarek dajemo doživetjem
* vse se plačuje sproti, po cenah, ki jih priborimo za skupino; na ta način ima vsakdo vpogled v življenjske stroške in dejanske cene
* ker se vse plačuje sproti, ste fleksibilni pri izletih, nočitvah, obrokih

 

HribiZakaj s ShaPPci na pot?
* ker so na naši poti zvezde tako blizu, da bi jih lahko natrgali polna naročja
* ker so vulkani vedno zasneženi in jezera polna dežja
* ker imajo naši otoki točno sedem palm in eno divjo svinjo
* ker molilne zastavice šepetajo tvoje ime, v samostanih pa se skriva tvoj duh
* ker je z nami žur in smeh, ti pa so najboljša družba
* ker vemo, da nismo edini, se pa trudimo in za potovanja živimo
* ker je vesolje ena velika potrata prostora mi pa vemo, kako zapolniti luknje
* ker so naše zgodbe lepe in ker lahko nov list v to knjigo dodaš tudi ti

In kot pravijo naši potniki:
* ker ponujamo organizirani kaos
* ker je z nami vse eno samo doživetje
* ker smo preračunljivo nori in noro nepreračunljivi ;-)

 

NasmehKomu odsvetujemo s ShaPPci na pot?
* ljudem, ki imajo težave s prilagajanjem skupini
* ljudem, ki imajo težnjo, da se stalno pritožujejo
* parom, ki se že doma stalno kregajo
* ljudem, ki mislijo, da si bodo na potovanju pozdravili komplekse
* ljudem, ki neradi stopijo z avtobusa in si zadevo pogledajo od blizu
* ljudem, ki stalno sitnarijo, nergajo in spravljajo ob živce ShaPPce in sopotnike
* tistim, ki pričakujejo turistično ponudbo, dobre hotele in klasično vodenje

Pa še to: Če veš, da je pri tebi doma najboljša hrana, ti povemo, da morski prašiček in pohane kobilice niso gurmanski višek. So pa posebnost. Tako kot mi. Z veseljem pa se bomo po vseh teh posebnostih, ki jih bomo skupaj poizkusili, preživeli in doživeli, odzvali vabilu, in obiskali še tvojo najboljšo domačo kuhinjo ;-)

 

SPLOŠNI POGOJI

I. SPLOŠNA DOLOČILA
Ti splošni pogoji in navodila za potovanje so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta TJs d.o.o. (v nadaljevanju TJs) oz. pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja za določen turistični aranžma.
Splošni pogoji veljajo le za turistične aranžmaje, ki jih organizira TJs, razen v kolikor je izrecno navedeno, da veljajo tudi za prodajo aranžmajev drugih organizatorjev. V primeru, da je v posameznem programu glede katerekoli točke teh Splošnih pogojev in navodil drugače določeno, velja določilo navedeno v programu.
V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje po internetu, se šteje, da je potnik sprejel določila teh Splošnih pogojev poslovanja takrat, ko je telefonsko oziroma po elektronski pošti naročil turistični aranžma. Z določili splošnih pogojev in navodil se potnik lahko seznani na spletni strani https://www.shappa.si/predstavitev/znacilnosti-potovanj.html, kjer so splošno dostopni.
Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup in plačilo turističnega aranžmaja ali druge storitve TJs in se nanj nanašajo ti Splošni pogoji in navodila za turistične aranžmaje in povezane potovalne aranžmaje.
II. PRIJAVA
Potnik se lahko prijavi na turistični aranžma  ki ga organizira TJs, v poslovalnici TJs, ali osebno, preko telefona, elektronske pošte ali na spletni strani agencije, kjer izpolni elektronsko prijavnico/napiše namen prijave na potovanje. TJs pošlje informacije o plačilu prijavnine. Ob plačilu prijavnine TJs in potnik skleneta pogodbo, ki je obenem potrdilo o rezervaciji in vsebuje podatke o potnikovem aranžmaju ali pa se sklicuje na podatke oz. pogoje, navedene v programu turističnega aranžmaja.
Ob plačilu je potnik dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja. In plačati akontacijo ter eventuelne stroške prijave. Dokler potnik ne plača vseh navedenih stroškov, prijava ni potrjena.
V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za stroške oz. posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.
Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (VII. točka splošnih pogojev).
Za zavezujočo prijavo se poleg izrecne pisne prijave oziroma podpisane pogodbe šteje tudi vsako naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika ter ostalih udeležencev, identifikacijo plačilnega instrumenta, plačilo akontacije ali njenega dela, plačilo stroškov prijave ali konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo, ali prijava, ki vsebuje katerega koli izmed navedenih podatkov.
Pogodba se šteje za sklenjeno z dnem pisne potrditve s strani TJs.
III. CENE
Cene turističnih aranžmajev so določene s programom potovanja oz. turističnega aranžmaja in veljajo od dneva objave programa. Pri vsakem programu je specifično opisano, kaj cena zajema in pod kakšnimi pogoji (organizacijo in spremstvo na potovanju). Letalsko karto, eventuelne stroške po programu, ki jih je potrebno glede na ponudnika lokalnih storitev plačati vnaprej, riziko odpovedi, prevoz do letališča in nazaj etc, potnik plačuje pri ponudnikih teh storitev in je formalno povezan z njimi.  V tem primeru TJs ne nastopa kot organizator, ne kot posrednik, ampak zgolj kot informator.
TJs si pridržuje pravico do spremembe cen, če je prišlo do sprememb v menjalnem tečaju valute ali do spremembe v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja, v skladu z zakonom, ki ureja obligacijska razmerja in predpisi, ki so veljavni v Republiki Sloveniji. O morebitni spremembi cene potovanja TJs potnika obvesti pisno najkasneje 20 dni pred odhodom.
Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8 odstotkov, lahko potnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo in ima pravico dobiti nazaj tisto, kar je plačal organizatorju.
Cene so izražene v EUR.
TJs lahko v programu priporoči storitve, ki bodo opravljene po želji potnika na kraju samem in plačane s strani potnika na kraju samem (fakultativni izleti, najem športne opreme, ipd.). V tem primeru TJs ne nastopa kot organizator, ne kot posrednik, ampak zgolj kot informator. Ravno tako TJs ne more določiti cene, ampak jo s stranko sama dogovori na kraju samem. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.
IV. STORITVE, ZAJETE V CENO ARANŽMAJA
Če v programu ni drugače določeno, je v ceno aranžmaja všteta storitev organizacije potovanja, spremstvo na potovanju in prijavnina. Letalski prevoz do destinacije in nazaj ter vse ostale storitve, kot so prevozne storitve, hotelske storitve, urejanje in pridobivanje viz/dovoljenj, gostinske storitve, izleti, lokalna vodenja, navedeno v programu potovanja, so ocenjeni na skupno ceno, in se plačujejo sproti.  V tem primeru TJs ne nastopa kot organizator, ne kot posrednik, ampak zgolj kot informator. Cena potovanja na spletu je torej ocenjena in sestavljena iz:
-fiksnega dela (organizacija in spremstvo na potovanju), kar dejansko ponuja TJs d.o.o.
-letalske karte (po ceni ob prijavi; letalsko vozovnico si potnik lahko priskrbi tudi sam ali po našem priporočilu preko našega zunanjega poslovnega partnerja) in
-realno ocenjenih stroškov, ki se jih plačuje sproti na samem potovanju.
TJs d.o.o. uredi torej vse rezervacije in izlete za normalen potek potovanja po programu, od vhodnega letališča na destinaciji do izhodnega letališča na destinaciji.
Če v programu ni drugače določeno, cene veljajo na osebo, ob nastanitvi v dvo do štiri posteljnih sobah, ponekdo tudi na skupnih ležiščih, brez lastne kopalnice in WCja.
Stroški vizumov ter pridobitve le-teh, niso všteti v ceno aranžmaja.
Pravtako niso všteti v ceno aranžmaja stroški prevoza do odhodnega letališča in prevoza s povratnega letališča.
Opozarjamo, da je letalska karta zajeta v prikaz cene v ponudbi / na spletni strani le zato, da je bolj pregledna skupna cena. Letalska karta se ne plača na TJs d.o.o., ampak zunanjemu partnerju / agenciji, ki karte izda. Karto do destinacije in nazaj si lahko potnik poišče tudi sam. Tako letalska karta formalno ni zajeta v ceno aranžmaja. Pravno formalne dolžnosti in pravice iz nakupa letalske karte so torej med potnikom in agencijo, ki karto izda in kamor jo potnik plača.
V. POSEBNE STORITVE
To so vse tiste storitve, ki niso zajete v programske stroške ali v stroške aranžmaja. Odvisno od vsakega programa so torej posebne storitve dodatni fakultativni oz. opcijski dodatni izleti, pa tudi enoposteljna soba, višja kakovost prevoza, individulani transferji in podobno. Ali pa so za njih v programu predvidena doplačila pri izvajalcih storitev ali pa plačila na licu mesta (vizumi, urejanje vizumov, zdravstveno zavarovanje v tujini z asistenco, letalske karte, transferji na in z letališč, nočitve, prevozi), zato jih potnik plača posebej ali pa na licu mesta (kot je določeno v programu). Razen če ni v programu drugače določeno.
Potnik posreduje želje po dodatnih oz. posebnih storitvah ob prijavi in jih doplača ponudniku teh storitev ali pa na licu mesta. Razen, če ni pri samem programu drugače zahtevano (npr. vnaprejšnje plačilo). Objavljene cene dodatnih oz. posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob naročilu in plačilu osnovnega aranžmaja na prijavnem mestu.
Opozarjamo, da je letalska karta zajeta v prikaz cene v ponudbi / na spletni strani le zato, da je bolj pregledna skupna cena. Letalska karta se ne plača na TJs d.o.o., ampak zunanjemu partnerju / agenciji, ki karte izda. Karto do destinacije in nazaj si lahko potnik poipče tudi sam. Tako letalska karta formalno ni zajeta v aranžma (pravno formalne dolžnosti in pravice iz nakupa letalske karte so torej med potnikom in agencijo, ki karto izda in kamor jo potnik plača).
VI. PLAČILO
Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo preko TRR-ja/banke/pošte ali podobno, ali v poslovalnici TJs ali pooblaščene agencije.
Ob prijavi je potnik dolžan plačati akontacijo, ki znaša 200 EUR, oziroma toliko, kot je navedeno v programu potovanja. Preostali del plača najkasneje 30 dni pred odhodom, oz. kakor je navedeno v obvestilu o odhodu oz. programu. V primeru, da preostalega dela cene aranžmaja potnik ali njegovo prijavno mesto ne plača v predvidenem roku, je potrebno potnika pozvati k plačilu v razumnem roku (največ tri dni). In če v roku še vedno ne plača, se šteje, da je odpovedal aranžma, in smiselno se uporabijo določila o potnikovi odpovedi aranžmaja iz VII. točke teh splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje.
Za zakasnela vplačila zaračunavamo administrativne stroške v višini 20 EUR.
Pravočasno in pravilno plačana akontacija in stroški prijave jamčijo potniku, pod pogoji, določenimi v teh splošnih pogojih in navodilih za turistične aranžmaje, oziroma pod pogoji, določenimi s posebnimi pogoji poslovanja ali programom, udeležbo oziroma rezervirano mesto na posameznem turističnem aranžmaju oz. potovanju.
Potnik lahko plačilo izvede z bančnim nakazilom.
V primeru da TJs stranki vrne denar, tega ne more vrniti kot gotovino. Vračilo se lahko izvede samo na isti transakcijski račun iz katerega je plačilo prišlo.
Kadar za potnika turistični aranžma rezervira pooblaščena agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno agencijo.
Plačila strank s kartico in gotovino pri nas niso mogoča. Plačilo se izvede vedno in izključno na TRR TJs d.o.o.
VII. POTNIKOVA ODPOVED ALI SPREMEMBA PAKETNEGA POTOVANJA
Potnik ima pravico do odpovedi sklenjenega potovanja. To mora storiti v pisni obliki, saj je datum pisne odpovedi osnova za kasnejši obračun stroškov. Ob pisni odpovedi potovanja ima potnik pravico do povračila stroškov katerih višina je odvisna od časa, v katerem je potnik pisno odpovedal potovanje. V primeru odpovedi se v vrednost aranžmaja v nobenem primeru ne vštevajo prijavnina in stroški zavarovanja odpovedi potovanja.
Če potnik v roku ne plača in tako poravna svojih obveznosti, se tudi šteje, da je odpovedal aranžma, in smiselno se uporabijo določila o potnikovi odpovedi aranžmaja iz VII. točke teh splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje.
Če potnik aranžmaja torej pisno ne odpove ali ne plača vseh obveznosti pred pričetkom potovanja, in ga tudi ne izkoristi, ni upravičen do povračila vplačila.
Ko je potovanje potrjeno in so letalske karte vplačane ter izdane (ponavadi pri minimalnem številu potnikov 12, odvisno od programa), se vplačana akontacija šteje kot upravičena in ustrezna odstopnina.
V primeru odpovedi potovanja še preden je potrjeno, akontacijo v 8 dneh od odpovedi vrnemo.
V kolikor pride do odpovedi potovanja s strani potnika v roku 46 dni ali več od pričetka potovanja, potem akontacija še vedno velja za to isto potovanje v roku enega leta. To velja za programe, kjer se plačuje v aranžmaju stroške organizacije, spremstva in prijavnine.
Pri programih s celotnim plačilom aranžmaja oz. kjer se poleg organizacije, spremstva in prijavnine vnaprej plačuje tudi nekaj preostalih stroškov na potovanju, veljajo naslednji pogoji:
-ob odpovedi do potrditve potovanja se potniku kadarkoli ves vplačani denar vrne (se pravi, če potovanje še ni potrjeno)
-od potrditve potovanja dalje, pa veljajo naslednji pogoji:
•letalska karta je nepovratna oz veljajo pogoji prodajalca letalske karte (razen v primerih raznih zavarovanj kot je npr. riziko odpovedi, kar je seveda odvisno od pogojev teh zavarovanj);
•od potrditve potovanja dalje do 46 dni pred odhodom vrnemo 40% vplačanega zneska (torej od vsega, kar je potrebno vplačati vnaprej, razen letalske karte);
•od 45 dni do 15 dni pred potovanjem, povrnemo 20% vplačanega zneska (torej od vsega, kar je potebno vplačati vnaprej, razen letalske karte);
•od 14 dni do odhoda pa so stroški odpovedi 100%-ni.
Znesek vplačila oz. vse kar bi moralo biti vplačano vnaprej v zgornjh alinejah, zajema celoten znesek organizacije, spremstva, prijavnine in vnaprej vplačanih stroškov.
Zato toplo priporočamo riziko odpovedi potovanja. Preberite pogoje tega zavarovanja. Predobstoječe ali kronične bolezni/poškodbe so ponavadi izključene iz takega zavarovanja.
Višina stroškov odpovedi paketnega potovalnega aranžmaja/turističnega aranžmaja, kadar TJs ni organizator aranžmaja, je določena s splošnimi pogoji ali aktom tistega, ki je organizator.
V primeru, da je organizator potovanja druga agencija, in je TJs prodajalec, veljajo splošni pogoji organizatorja.
Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo in s pisno izjavo o prekinitvi. V tem primeru ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno ne v celoti.
V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe s TJs, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil.
V primeru spremembe programa na potnikovo željo, ali zaradi višje sile, ki je TJs ni mogel predvideti ali preprečiti, in je o tem na jasen, razumljiv in viden način obvestil potnika, potnik nima pravice zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene. Pravtako če za nastanek višje sile ne obstajajo razlogi na strani TJs-a.
VIII. POSEBNA DOLOČILA IN POPUSTI
Zvestim strankam, ki so vsaj enkrat že potovali preko TJs na potovanjih pod blagovno znamko Shappa, TJs prizna 40 EUR popusta.
Izleti in smučarije ne štejejo med potovanja in za njih ne veljajo popusti.
Staršem (če sta oba) z dvema ali več otroki na poti TJs prizna na vsakega otroka 100 EUR dokončnega popusta. Za enega otroka pa 50 EUR dokončnega popusta. Popusti veljajo le za otroke do še nedopolnjenih 18 let. Ker je to dokončni popust se ostali popusti ne upoštevajo. Koristite lahko tisti popust, ki je za potnika ugodnejši.
V kolikor je otrok 3 ali več, najmlajšemuTJs ne zaračunava zneska za organizacijo in spremstvo. Kar pomeni, da tretji otrok oz če je otrok več kot tri, zadnji otrok, TJs-une plača deleža za organizacijo in spremstvo. Pravtako otrokom do 2. leta dopolnjene starosti (na dan odhoda potovanja) ne zaračunava zneska za organizacijo in spremstvo.
Za družinska potovanja ti popusti ne veljajo, saj so tam popusti na otroke že všteti v osnovno ponudbo.
V primeru, da je prijavljenih manj kot minimalno število popotnikov, se znesek za organizacijo in spremstvo poviša na način in v znesku, kot piše pri vsakem programu.
S programom se lahko določi, da popusti niso mogoči.
IX. ODPOVEDNI RIZIKO
Če potnik ob prijavi predvideva, da morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) turističnega aranžmaja ne bo mogel izkoristiti, lahko ob prijavi vplača odpovedni riziko.
Sporazum o odpovednem riziku velja v primeru nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja, smrti ali nesreče njega samega ali njegovih ožjih sorodnikov (starši, otroci, zakonski ali izvenzakonski partner) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila in glede na zahteve zavarovalnice. Osnova so torej pogoji zavarovalnice, ki jih je potrebno podrobno prebrati.
Odpovedni riziko znaša toliko, kot je navedeno v programu potovanja oziroma, če ni navedno, je znesek po trenutnem (3.3.2020) ceniku zavarovalnice 4,3% od cene celotnega potovanja/aranžmaja. Potnik lahko zavaruje tudi le letalsko karto.
Odpovedni riziko se obračuna glede na pogoje Zavarovalnice pri kateri se potnik zavaruje za odpovedni riziko.
S programom se lahko določi, da odpovedni riziko ni mogoč.
Vsi pogoji glede odpovednega rizika so določeni na zavarovalni polici, ki jo potnik prejme iz strani zavarovalnice.
V primeru, da potnik odpove potovanje, oz. odstopi od pogodbe pa ni vplačal odpovednega rizika, veljajo pogoji določeni v VII. točki teh splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje.
V primeru odpovedi se v vrednost aranžmaja v nobenem primeru ne vštevajo prijavnina in stroški zavarovanja odpovedi potovanja.
X. ODPOVED POTOVANJA ALI SPREMEMBA PROGRAMA S STRANI ORGANIZATORJA
TJs lahko odpove potovanje najkasneje 20 (dvajset) dni pred predvidenim odhodom za potovanja, ki so daljša od 6 dni, 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom za potovanja, ki traja od dva do šest dni, in 48 ur pred odhodom za potovanja oz. izlete, ki so krajša od dveh dni, če se za potovanje ne prijavi potrebno, v programu turističnega aranžmaja navedeno minimalno število potnikov.
TJs si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za TJs pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenil, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.
TJs lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil s TJs-em, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil TJs-a.
TJs si pridržuje pravico do spremembe dneva in časa odhoda oz. do odpovedi potovanja, zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere TJs ne more vplivati in za katere ob sklenitvi pogodbe ni mogel vedeti). To stori brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.
TJs ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile na katero ni mogel vplivati in se je pojavila med med potekom potovanja. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.
Če so te spremembe nepomembne in ne okrnejo programa oziroma njegovega smisla, TJs ne potrebuje potnikovega soglasja, vendar potnika o spremembi v programu obvesti.
V vseh navedenih primerih organizator ne plačuje nobenih odškodninskih zahtevkov.
V primeru, da TJs odpove turistični aranžma, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja. V primeru odpovedi turističnega potovanja s strani TJs, potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi se potovalo, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani.
TJs ne odgovarja za zamude letal, ladij ali vlakov, kakor tudi ne za spremembe programa, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. Je pa kot skrben gospodar dolžan narediti vse za čim bolj nemoteno nadaljevanje programa ter potniku ponuditi ob nastalih okoliščinah podporo.
V primeru, da stanje na kraju samem TJs-u ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko TJs namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.
XI. POTNI DOKUMENTI
TJs pred prijavo oziroma pričetkom potovanja stranko obvesti o morebitnih zahtevah glede vizumov ali cepljenj za vstop v namenjeno državo . Vizume ali dovoljenja za vstop si potnik lahko priskrbi sam ali pa mu to po naročilu uredi TJs .
Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven individualni potni list, ki je veljaven še najmanj 6 mesecev po dnevu povratka v domovino ali drug veljaven ustrezen osebni dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo in izpolnjuje iste pogoje .
TJs za morebitne zaplete ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.
Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni ...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Vsi podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti, nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja potnik sam.
Potnik si je dolžan pred potovanjem, oz. do roka, ki je v programu določen, pridobiti vizume za države, v katere potuje in opraviti cepljenja, ki so za te države zahtevana. Če potnik te obveznosti ne izpolni, ravna TJs po določilih o potnikovi odpovedi potovanja. V primeru, da potniku ureja vizum TJs, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov TJs potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo, ali druge ovire, nosi vse stroške potnik sam. Posredovanje TJs pri pridobitvi vizuma ni všteto v ceni potovanja, ampak se plača posebej. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, kadar TJs-u ne dostavi za ureditev vizuma potrebnih dokumentov v roku določenem v programu ali ponudbi.
V kolikor se za potovanje vizum lahko uredi preko interneta oziroma je ambasada ali predstavništvo države v katero se potuje, v Sloveniji, si je potnik dolžan sam urediti vizum oziroma dokumente potrebne za vstop v to državo.
XI. OBVESTILA PRED ODHODOM/POTOVANJEM
Potnik prejme končne inormacije najkasneje 14 dni pred odhodom.
XII. DEVIZNI IN CARINSKI PREDPISI
Potnik, ki potuje v tujino, je dolžan spoštovati vse devizne in carinske predpise. Če mu je zaradi prekrška prepovedano nadaljevanje potovanja, nosi vse posledice in stroške, ki nastanejo pri tem, sam.
XIII. ZDRAVSTVENI PREDPISI
Po predpisih Svetovne zdravstvene organizacije se je za potovanje v določene države potnik dolžan cepiti in si priskrbeti ustrezen dokument. Cepljenje je tudi obvezno, če je tovrsten predpis sprejet po sklenitvi pogodbe o potovanju; to ni opravičljiv razlog za prekinitev pogodbe in za vsako destinacijo pri programju piše, katere zahtevajo cepljenje vnaprej. Torej je potnik s strani TJs informiran in se ne more izgovarjati na nevednost.
V primeru, da so v programu za potovanje navedena oz. zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo – rumeno knjižico, z vpisanimi opravljenimi cepljenji. TJs ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, ali programa, na katerega se je prijavil, kakor tudi ne za stroške, povezane s tem. Razen če se potnik ne more cepiti zaradi zdravstvenih težav in ima za to zdravniško potrdilo. V tem primeru lahko pogodbo prekine, prekinitev pa je povezana s pripadajočimi nepovratnimi stroški prekinitve pogodbe.
Potnik ima pravico do zdravstvene zaščite v domovini v obsegu in na način, ki je določen s predpisi Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije.
Za potovanja v tujino potniki zdravstveno zavarovanje urejajo sami ali pa preko TJs. V tem primeru gre le plačilo preko nas, zavarovanje pa se naroči pri za to usposobljeni zavarovalnici. Mi priporočamo Coris.
V primeru, da potnik ni dodatno zdravstveno zavarovan, pa med potekom potovanja potrebuje nujno medicinsko pomoč, TJs ni dolžan kriti stroškov, ki pri tem nastanejo.
XIV. PRTLJAGA
Za prevoz prtljage ni odgovoren organizator, agent ali posrednik. Ti ne odgovarjajo za uničeno ali izgubljeno prtljago, prav tako tudi ne za krajo prtljage in/ali drugih dragocenosti na poti in v hotelu.
Prevoz prtljage do določene teže, ki jo določa prevoznik, je brezplačen, vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem, v ustrezni valuti oz. po določilih prevoznika. Otroci do 2 let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.
Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Pri letalskem prevozu je za prtljago odgovorna izključno letalska družba na podlagi predpisov, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu. V primeru izgube prtljage, potnik izpolni obrazec PIR letalske družbe, ki je opravila prevoz, ter izpolnjenega preda predstavniku letalske družbe, en izvod pa obdrži zase. Na podlagi obrazca mu letalska družba izplača odškodnino, po predpisih, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu.
TJs ne odgovarja za krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ...) in prevoznih sredstev (avtobusov, letal, ladij ...).
XV. IZGUBA DOKUMENTOV IN POTNIH LISTIN
Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. Pri urejanju formalnosti v zvezi s tem, se lahko potnik za nasvete in pomoč obrne na vodjo potovanja ali na predstavnike TJs.
V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.
XVI. INFORMACIJE
Informacije, ki jih dobi potnik na prijavnem mestu, obvezujejo TJs le v okviru ponudbe v programih ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno: pisna ponudba, pisna informacija ali pisna razlaga.
Fotografije objavljene na internetu in v reklamnih materialih so informativne narave, zato TJs ne jamči za popolnost ali verodostojnost podatkov ter izgled, kadar tako jamstvo ni izrecno navedeno.
XVII. TOČNOST PREVOZNIKOV
TJs ne odgovarja za točnost prevozov v kopenskem, morskem in letalskem prevozu, kadar se le-ti opravljajo z javnimi prevoznimi sredstvi, na rednih ali izrednih potniških prevozih, plovbah in poletih.
V kolikor gre za prevoz do letališča in z njega za storitev zunanjega izvajalca, je odgovornost prevoznikov ustrezno določena v pogodbi med potnikom in prevoznikom, ki stopi v veljavo z uporabo prevoznega sredstva, razen če prevoza ne plačate na TJs.
TJs si pridržuje pravico do spremembe voznega reda, tipov avtobusov, letal ali ladij, prevoznika in smeri poteka poti (vmesni postanki, vrnitev preko drugega kraja, letališča ipd.), ki nastopijo zaradi različnih tehničnih in organizacijskih razlogov. Prav tako lahko pride do zamud, ki so največkrat posledica preobremenjenosti prometnih povezav, stavk in slabega vremena, nanje pa organizator nima vpliva.
Spremembe iz prejšnjega odstavka pri paketnih aranžmajih ne štejejo za spremembo programa potovanja.
Kvaliteta prevoznih sredstev je praviloma, in v kolikor ni drugače navedeno, povprečne kategorije.
XVIII. OBVEZNOSTI ORGANIZATORJA
TJs je dolžan nuditi storitve navedene v programu in skrbeti za pravice in interese potnika, v skladu z dobrimi poslovnimi običaji. To velja za lastne storitve, kot tudi za posredovanje storitev tretjih oseb (hoteli, ogledi, prevozi...).
XIX. REKLAMACIJE OZ. PRITOŽBE
Potnik mora nepravilnosti oziroma pomanjkljivosti grajati na kraju samem, vodniku, neposrednemu izvajalcu storitev, predstavniku oziroma pooblaščeni lokalni agenciji. V primeru, da bi bila po vsebini sodeč reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema,...), potnik pa ni grajal napake na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil zgoraj navedenih oseb, se šteje, da se je potnik strinjal s tako opravljeno storitvijo. Potnik dokazuje reklamiranje v kraju samem z zapisnikom, ki ga sestavi z organizatorjevim spremljevalcem, ter z materialnimi dokazi (fotografije in podobno), do katerih je prišel v času bivanja.
Potnik lahko vloži reklamacijo pisno najkasneje v roku dveh (2) let po vrnitvi s potovanja. Brez pisne reklamacije TJs ne obravnava zahtevkov za znižanje cen ter odškodninskih in drugih zahtevkov. Potnik naj pisno reklamacijo pošlje na TJs, Tomšičeva 1, 1000 Ljubljana. Reklamacija mora biti podpisana, vloži pa jo vsak potnik sam v svojem imenu ali pa za to pisno pooblasti tretjo osebo. Pooblastilo mora biti priloženo reklamaciji sicer TJs take reklamacije ne bo obravnaval.
Reklamacija mora biti utemeljena, zato naj potnik reklamaciji predloži ustrezne dokaze.
Če po krivdi TJs ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, ima potnik pravico do odškodnine v višini realne vrednosti neizvedenih storitev, razen v primeru, ko ima TJs pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa potovanja, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.
Agencija ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje morebitnega spora glede potnikovih zahtevkov v zvezi s potovanjem.
Potnikom je pri reševanju spora v primeru spletnih rezervacij lahko v pomoč tudi spletna platforma na naslovu: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false.
XX. UPORABA PODATKOV
TJs vse pridobljene podatke o potnikih brezpogojno varuje in ravna z njimi v skladu z veljavnim ZVOP in Uredbo GDPR. Šteje se, da potnik s sprejemom ponudbe oz. podpisom pogodbe pristaja na uporabo teh podatkov z namenom, da se izpolnijo pogodbene obveznosti. TJs lahko pridobljene podatke uporablja za namene trženja samo v primeru, da se je potnik s tem strinjal in podal soglasje.
XXI. DAVEK
V cenah aranžmajev je po določilih Zakona o davku na dodano vrednost že vračunan davek na dodano vrednost.
XXII. ZAVAROVANJE INSOLVENTNOSTI
Podatki o veljavnem Garantnem pismu za zavarovanje likvidnostnih težav organizatorja potovanj in podjetij, ki omogočajo povezane potovalne aranžmaje:
Izdajatelj garancije: Adriatic Slovenica zavarovalna družba d.d. Jamstvo za povračilo vseh plačil, ki so bila izvedena s strani potrošnika ali v njegovem imenu, če posamezne potovalne storitve niso bile izvedene zaradi likvidnostnih težav organizatorja potovanj. Izdajatelj garancije zagotavlja potrošniku asistenčno storitev v primeru likvidnostnih težav organizatorja potovanj. Šteje se, da ima organizator potovanja likvidnostne težave, kadar postane nesposoben pravočasno izpolnjevati zapadle obveznosti in zaradi tega ne pride do izvedbe potovalnih storitev. Šteje se, da organizator potovanja ni sposoben izpolnjevati zapadlih obveznosti, če na zahtevo subjekta, ki zagotavlja jamstvo v primeru likvidnostnih težav, ne predloži dokazil o plačilu potovalnih storitev v roku 72 ur, če je potrošnik na subjekt, ki zagotavlja jamstvo v primeru likvidnostnih težav, naslovil pisno zahtevo za plačilo iz naslova jamstva v primeru likvidnostnih težav po tem, ko je potrošnik organizatorja potovanja predhodno pozval na izpolnitev obveznosti in organizator potovanja v roku 48 ur od zahtevka potrošnika svoje obveznosti ni izpolnil.
XXIII. POSEBNA DOLOČILA ZAKONA O VARSTVU POTROŠNIKOV
Izvlečki po Zakonu o varstvu potrošnikov – 1, ki se nanašajo na organizacijo turističnih aranžmajev in povezanih potovalnih aranžmajev.
Uporaba: Zakon se nanaša izključno na potrošnike.
Obseg uporabe: Zakon se nanaša na paketne turistične aranžmaje in druge turistične storitve.
Možnost odpovedi potovanja zaradi premajhnega števila prijavljenih udeležencev najkasneje 20 (dvajset) dni pred predvidenim odhodom za potovanja, ki so daljša od 6 dni, 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom za potovanja, ki traja od dva do šest dni, in 48 ur pred odhodom za potovanja oz. izlete, ki so krajša od dveh dni
Dvig cene le zaradi sprememb cene goriv, tarif, menjalnih tečajev, ko mora biti stranka obveščena 20 dni pred odhodom; možnost odstopa s strani stranke, če je povečanje višje od 8% vrednosti aranžmaja.
Rok za reklamacijo: 2 leti od konca potovanja
Odgovor na reklamacijo: 8 dni po prejemu reklamacije
Menjava stranke na željo stranke: 8 dni pred odhodom, če je možno spremembo urediti – na stroške stranke.
XXIV. KONČNA DOLOČILA
V primeru spora med strankami je za vse spore pristojno sodišče, kjer ima kupec stalno prebivališče. Ti splošni pogoji veljajo za vse pogodbe sklenjene od dneva objave predmetne tiskovine.
Splošni pogoji so bili nazadnje posodobljeni 1.12. 2019 in 12.5.2020.